Thursday, October 13, 2011

Contest Header Menarik - by Pak Joe

Hi readers,

Uols pandai buat header? tak pandai? bagus.. byk skit peluang aku nak menang.. pandai? okey ada satu kontes yang Pak Joe buat. Kat blog Pak Joe ni uols boleh dapat banyak info, terutama untuk blogger2 baru berkecimpung dalam dunia blog ni. Just refer kat situ.



Memandangkan aku baru jer buat header baru ni.. so agak excited nak join GA Pak Joe. So here you go...

Header ni aku letak gambar family. saje bagi hitam putih sket (*tak de la nampak chubby sangat muka aku... keh keh keh) yang bawah tu bagi nampak ceria sket.. so letak la kaler2.. kang kalau aku letak black & white jer dah macam hape jer ghupenye kan?

Ada syarat lain? mesti la uols.. mcm biasa uols kena:
1. follow blog Pak Joe
2. buat lerr entry mcm aku buat ni
3. klik 'like' kat fanpage Pak Joe (*ade kat sidebar tu)
4. tarikh tutup: 13 November 2011
5. tag blogger lain: Yaati / Alang / Yan (macam tak biasa la korang dgn GA ni kan.. hehehehe)
6. letak ler header yg korang nak pertaruhkan tu kat entry korang nanti..

Susah? bagus3x xper.. usaha itu tangga kejayaan...

Love Hugs,
Zura

3 comments:

cerita best said...

tq sbb join contest pakjoe...good luck..nnt pakjoe nk wt contest lg jgn lupa terjah tau

cerita best said...

contest ini dh pun tutup sla masuk link nie http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/11/contest-telah-ditutup.html untuk pengetahuan lanjut..msuk tau jgn x msk lak hahah

cerita best said...

pemenang contest header menarik telah diumum sila tgk sini http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/11/attention-please-pengumuman-pemenang.html kowt2 la header blog nie pemenang nya dapat jugak hadiah